Informatie Schadegarant

Aanmelden Distributiefunctie 2017/2018

Dealerbedrijven kunnen zich op ieder moment online aanmelden voor de Distributiefunctie van Schadegarant.


Online aanmeldformulier invullen
Met de via deze
link te starten online procedure wordt u de gelegenheid geboden om uw bedrijf aan te melden voor het uitvoeren van de Distributiefunctie binnen het samenwerkingsmodel van Schadegarant. 

Hoe werkt deze online procedure?
U kunt de informatie en vragen in deze online procedure zo vaak u wilt doorlezen/bekijken/invullen en corrigeren. Echter, als u de internetpagina sluit vóórdat de procedure volledig is voltooid, worden u antwoorden niet bewaard. Zodra u aan het einde van de procedure op 'Voltooien' klikt, worden uw antwoorden wel opgeslagen en ook meteen naar Stichting Schadegarant verstuurd. U kunt dan geen wijzigingen meer aanbrengen.

Digitale bestanden klaarzetten
Tevens is het handig om alvast een digitale versie (bijvoorbeeld een pdf of jpeg) van het uittreksel van de kamer van koophandel (niet ouder dan drie maanden) en de aftersales-overeenkomst(en) van het/de merk(en) dat/die uw bedrijf vertegenwoordigt te maken
. Met dat laatste worden alleen de pagina's bedoeld waaruit opgemaakt kan worden dat uw bedrijf een overeenkomst met de importeur/distributeur van het betreffende automerk gesloten heeft. Er hoeft geen inzage gegeven te worden in prijs-/marge-afspraken die tussen uw bedrijf en de importeur/distributeur gemaakt zijn.  

Vragen?
Heeft u vragen over de online procedure dan kunt u contact opnemen met Stichting Schadegarant via info@schadegarant.nl of 085 – 9020877.