eXplain oktober 2017 | 1
![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Interne organisatie Schadegarant gewijzigdNaast het herorganiseren van de bestaande functies is er een aantal nieuwe functies bij gekomen. Ook de fysieke inrichting van het kantoor is afgestemd op deze nieuwe structuur. Nu alle wijzigingen officieel doorgevoerd zijn, is het een goed moment voor een korte toelichting: Relatiemanagement Service Center Een belangrijke interne wijziging is dat Schadegarant en Glasgarant voortaan met een Service Center werken. Het Service Center is verantwoordelijk voor alle operationele processen van Schadegarant en Glasgarant. Het Service Center team bestaat uit een eerstelijns Support desk (Jeroen Dunk) en Office desk (Caroline Stokman en Kim Langelaar) waar alle vragen verzameld, beantwoord en geanalyseerd worden door middel van een ticketsysteem. De Office desk ondersteunt tevens de Directeur en de overige medewerkers. De Supportdesk werkt nauw samen met de Business Services Manager (Jort Buwalda) die verantwoordelijk is voor de beantwoording van tweedelijnsvragen en het uitwerken van beleidsmatige/strategische onderwerpen. Om de operationele en strategische vraagstukken, die via Service Center en de organisatie naar voren komen, optimaal te managen zijn ook de Business Development Manager (Rob Derksen) en de Business Change Manager (Martijn van der Puijl) aan dit team toegevoegd. Zij richten zich respectievelijk op het signaleren en analyseren van technologische ontwikkelingen en de implementatie van veranderingen middels projectmanagement. Tijdens kantooruren is het Service Center bereikbaar op telefoonnummer 085-9020877 of via info@schadegarant.nl. Marketing & Communicatie Partnership |
||||||||||||||
|